مجله خبریبورس و بازار

مستاجران دنبال خانه‌های ارزان

بررسی میدانی در محله بازار و ۱۵ خرداد در کلان شهر تهران نشان می دهد که اغلب مردم دنبال تمدید اجاره ملک خود به مدت یک سال دیگر هستند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر از قیمت مسکن در کلان شهر تهران خیابان ۱۵ خرداد و محله بازار و سبزه میدان نشان می‌دهد اغلب مردم به دلیل بالا رفتن قیمت اجاره بها تمایل به تمدید برای یک سال دیگر دارند که این موضوع در محله بازار و ۱۵ خرداد نیز صدق می‌کند.

مردم به دنبال خانه‌های ارزان

یکی از مشاورین املاک در محدوده امامزاده یحیی درخصوص وضعیت اجاره بها گفت: در نزدیکی فصل و نقل و انتقالات مردم برای اجاره خانه‌های ارزان مراجعه می‌کنند و برخی‌ها نیز از مناطق دیگر برای پرس و جوی قیمت‌ها به مشاورین املاک سر می‌زنند.

وی در ادامه افزود: مستأجران بر اساس نیازشان دنبال خانه هستند و صاحبخانه ها براساس نیاز مالی که دارند قیمت گذاری می‌کنند.

تمایل مستأجران برای تمدید قرارداد

یکی دیگر از مشاورین املاک گفت: مراجعه برای خانه در این محل بیشتر شده است و خانه‌ای هم نیست برای اجاره که بخواهیم کمکی نمی‌کنیم.

وی در ادامه افزود: مستأجران در این محل بیشتر به دنبال این هستند که با صاحبخانه های خود قرارداد را تمدید کنند تا دنبال خانه بگردند.

محله متراژ اجاره (قیمت‌ها به تومان می‌باشد) رهن (قیمت‌ها به تومان می‌باشد)
مولوی ۸۵ ۲ الی ۵ میلیون ۱۰۰ الی ۵۰۰ میلیون
بازار ۷۰ ۲ الی ۶ میلیون ۱۲۰ الی ۸۰۰ میلیون
سنگلج ۸۰ ۹۰۰ هزار تومان الی ۲ میلیون ۱۰۰ الی ۴۰۰ میلیون
امین حضور ۷۵ ۱ الی ۴ میلیون ۷۰ الی ۵۲۰ میلیون
سیروس ۸۰ ۱ الی ۶ میلیون ۵۰ الی ۴۷۰ میلیون
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا