دیدگاهمجلس و ارگان هامجله خبری

بخش‌نامه بکارگیری مجری ذی‌صلاح به‌زودی ابلاغ می‌شود

حمیدرضا صارمی با بیان مطلب فوق در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین ،در پاسخ به این سوال که اخیرا وزارت راه مکاتبه ای با معاونت شهرسازی و معماری داشته که در متن آن خواستار بکارگیری مجری ذی‌صلاح در ساختمانها و درج نام مجری ذی صلاح در پروانه های ساختمانی شده و شما در این زمینه چه نظری دارید گفت: بکارگیری مجری ذی صلاح در ساختمانها یک موضوع علمی و دارای الزام قانونی است و هیچ شکی درباره لزوم استفاده از مجریان صاحب صلاحیت در ساخت و سازها وجود ندارد.

وی بر لزوم بررسی چگونگی و روشهای بکارگیری مجریان ذی صلاح در ساختمانها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: آنچه که درباره اجرای این قانون محل بحث است،روشها و مکانیزم اجرای این قانون است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران با ذکرمثالی تاکید کرد:به عنوان مثال، اینکه مرجع تشخیص ذی صلاح بودن یک مجری کدام سازمان باید باشد از جمله مواردی است که باید مورد بررسی قرارگیرد.

صارمی همچنین در بخش دیگری از گفت و گوی خود با ساختمان آنلاین درباره اینکه آیا قانون شناسنامه فنی –ملکی اجرایی خواهد شد و شرایط اجرای آن فراهم شده است تاکید کرد:زیرساختهای اجرای قانون شناسنامه فنی فراهم است و انشالله این قانون در ساخت و سازها عملیاتی خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا