راه و شهرسازیمجله خبری

سرپرست املاک و حقوقی عمران پردیس منصوب شد

به گزارش ساختمان آنلاین: در حکم پیمان پیرفرشی خطاب به علی‌اصغر جاودان‌فر آمده است؛ « با توجه به توانایی و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ شمار را به‌عنوان “سرپرست مدیریت املاک و حقوقی شرکت تعیین می‌کنم. شایسته است وفق قوانین و مقررات ببه شرح مندرج در تشکیلات تفصیلی موضوع ابلاغیه شماره … مورخ 1391/09/27 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور و اساسنامه ابلاغی شرکت عمران پردیس … به انجام امور شرکت زیر نظر هیئت مدیره مربوطه اهتمام لازم به عمل آید.»

جاودان‌فر پیش از به مدت 7 سال عهده دار مسئولیت مسکن مهر پردیس با 83 هزار واحد بوده است. در دوره فعالیت وی برای 75 هزار واحد مسکن مهر قرارداد 5 برگی ضد جعل صادر و به متقاضیان تحویل شده است. تاکنون حدود 65 هزار واحد مسکن مهر این شهر تحویل متقاضیان شده است.

همچنین سامانه خدمات الکترونیک،‌میز خدمت و تماس برخط برای سهولت در ارائه خدمات به مردم در شرکت عمران پردیس راه‌‌اندازی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا