راه و شهرسازیمجله خبری

افتتاح متروی پرند به اما و اگر کشید

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، در جلسه روز گذشته شورای شهر تهران اعلام شد: مدیرعامل جدید مترو قول داده است که در صورت تامین منابع، خط متروی پرند تا خرداد سال آینده افتتاح شود؛ اما نکته قابل توجه این است که در اخبار منعکس شده اشاره ای به این شرط و شروط ها نشده و تنها قسمت افتتاح تا خرداد ماه اعلام شده است؛ در صورتی که عدم انعکاس اخبار درست موجب ایجاد مطالبات بین مردم به خصوص پرندنشینان می شود.

شورای شهر همچنین از شهرداری خواست که همزمان با ساخت متروی پرند پیگیر تامین قطارهای این خط نیز باشد.

بر اساس گزارش ارائه شده در این زمینه، خط متروی پرند در حال حاضر یک خط بیشتر نیست و یک قطار سه واگنه روی آن قرار دارد که اگر با همین روند فعالیت کند، سر فاصله حرکت قطارها ۷۵ دقیقه در هر دو مسیر خواهد بود و این خط حداقل به هشت قطار احتیاج دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خسته نشدید از سرکار گذاشتن مردم تابستون میگید زمستون زمستون میشه سال بعد هرسال مردمو سرکار میذارین خجالت کیلو چنده نیم کیلو بکشید واسه خودتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا