راه و شهرسازیمجله خبری

ادامه عملیات تخریب متروپل از ظهر امروز

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، فرهاد آریا دوست در خصوص آخرین وضعیت عملیات تخریب ساختمان متروپل اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود باقی‌مانده ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شود اما به دلیل برخی موارد این عملیات تخریب متوقف و امروز از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته بخشی از باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شد، افزود: با توجه به بروز برخی مسایل فنی و همچنین تاریک شدن هوا در روز گذشته عملیات تخریب به صورت کامل انجام نشد. اکنون در حال نصب مجدد تجهیزات و آماده سازی شرایط برای از سرگیری عملیات تخریب هستیم و از ظهر امروز عملیات تخریب نهایی ساختمان آغاز می‌شود.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر محدودیت‌های تردد در اطراف ساختمان متروپل همچنان پابرجا است و تا پایان عملیات تخریب ادامه دارد.

آریا دوست عنوان کرد: خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شده است تا از تردد خودروها جلوگیری شود و امیدواریم شهروندان آبادانی با صبر و شکیبایی ما را در تخریب این ساختمان همراهی کنند.

از روز ۶ آذرماه محدودیت ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شده و همچنین ساختمان‌های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند به منظور تخریب باقی‌مانده تخلیه شده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا