اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهصنایع ساختمانیمجله خبری

قیمت یونولیت همچنان تخته گاز می‌تازد

ایرج رهبر  دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران  در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه  نرخ بالای یونولیت همچنان در بازار مشکل ساز است گفت: هنوز بسیاری از سازندگان نتوانسته‌اند مصالح ساختمانی مورد نیاز خود برای ساخت واحدهای مسکونی را تامین کنند و در حال حاضر همچنان انبوه‌سازان و سازندگان یونولیت مورد نیاز خود را با  رشد ۴۰۰ درصدی تهیه می کنند و از سوی دیگر این کمبود همچنان در بازار وجود دارد.
 دبیر انجمن انبوه سازان مسکن بیان کرد: در حال حاضر کشور  با ممنوعیت ورود مواد اولیه پتروشیمی  روبرو است و از سوی دیگر افزایش قیمت تولید شده مواد  باعث شده که یونولیت با رشد ۴۰۰ درصدی روبر  شود.
او می گوید: دولت و وزارت راه و شهرسازی و همچنین وزارت صمت باید در این زمینه ورود پیدا کرده و اقدامات لازم برای کنترل آن را در دستور کار خود قرار دهد.
رهبر با تاکید بر اینکه باید تدابیر لازم در این بخش در دستور کار قرار گیرد اظهار کرد: رشد قیمت این مصالح خود باعث می شود که قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی به ویژه پروژه های نهضت ملی مسکن با افزایش قیمت روبرو شود.
او گفت: دولت باید در این بخش تدابیر لازم را در دستور کار خود قرار دهد تا روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن تسریع و تسهیل شود.
رهبر بیان کرد: اصلی ترین نیاز و عاملی که در بحث پروژه های نهضت ملی مسکن مهم است تامین زمین و مصالح ساختمانی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا