مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پرداخت تسهیلات ساخت، ترمز افزایش قیمت مسکن را می‌کشد

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت، ترمز افزایش قیمت مسکن را کشیده و زمینه‌ساز ورود بیشتر تولیدکنندگان به این بخش می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرشید پورحاجت، دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: با توجه به اینکه بازار مسکن در شرایط رکود تورمی قرار دارد اکنون بهترین فرصت و زمان خوبی برای خرید خانه از سوی مردم است.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور  شرایط رکود تورمی موجود در بازار مسکن، یک فرصت تاریخی است که مردم در بازار مسکن ورود کرده و با خیال راحت خانه بخرند.

این کارشناس بازار مسکن گفت: با توجه به اینکه در بازار تورم وجود دارد پیش بینی وقوع تورم بالاتر برای سال آینده و یا در پایان امسال نیز وجود دارد و از این رو اکنون که هنوز تورم بیشتری رخ نداده، شرایط خرید و فروش مسکن برای مردم راحت‌تر است.

او می گوید:  تسهیل در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن زمینه ساز افزایش تولید مسکن شده و از سوی دیگر با پرداخت آن سازندگان و انبوه سازان وارد این بازار شده‌اند که در نهایت شاهد آن خواهیم بود که قیمت ها در این بازار شکسته خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا