مجله خبریبورس و بازار

سند تازه‌ای از قیمت مسکن دولتی

سند تازه ای از قیمت مسکن دولتی در یکی از پروژه های اطراف تهران منتشر شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، در حالی که پیش تر مسوولان ساخت مسکن ملی در دولت از تعیین هزینه حدود ۱۰ میلیون تومانی برای ساخت این واحدها در شهرهای جدید خبر داده بودند، سند تازه ای از قیمت مسکن دولتی اطراف تهران نشان دهنده آن است که تاکنون متوسط قیمت هر مترمربع ازاین واحدها حول و حوش ۱۵ میلیون تومان تمام شده است.

دیروز ایسنا، در گزارشی اعلام کرد: هزینه ساخت مسکن دولتی در یک پروژه اطراف تهران در پاکدشت، تاکنون برای برخی متقاضیان واحدهای ۶۰ متری به بیش از ۹۰۰ میلیون تومان رسیده که قیمت هر مترمربع حدود ۱۵ میلیون تومان برآورد می شود.

در این گزارش آمده است: آنطور که برخی متقاضیان پروژه ۲۴۰ واحدی مسکن ملی پاکدشت می‌‌‌گویند تاکنون ۳۶۰ میلیون تومان آورده واریز کرده اند و طی تماس با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به آنها گفته شده آمادگی پرداخت تا سقف حدود ۴۲۰ میلیون تومان را داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا