بورس و بازارمجله خبری

فروش متری مسکن از ماه آینده آغاز خواهد شد

به گزارش ساختمان آنلاین: هدایت با بیان اینکه قرار است این کالا را در بورس عرضه کنیم افزود: این اقدام برای جذب سرمایه های خرد است تا بتوانیم سرمایه ها را به سمت مسکن بیاوریم و این افراد هر زمان پول داشتند بتوانند چند متر زمین بخرند.

هدایت درباره قیمت هر مترمربع مسکن در فروش متری مسکن هم گفت: اواخر آبان قیمت نهایی مشخص می شود.

وی افزود: بیشتر فروش متری مسکن در مناطق ۱۰، ۱۱، ۱۹ خواهد بود.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران درباره اقدامات قرارگاه مسکن هم گفت: عملیات عمرانی ۱۰ هزار واحد از طرح های قرارگاه مسکن در مناطق ۲۲ گانه آغاز شده است.

هدایت درباره بسته تشویقی برای نوسازی در بافت فرسوده هم گفت: برای ملک بیشتر از ۱۰۰ متر یک طبقه تشویقی داده می شود، برای ملک ۵۰ تا ۱۰۰ متر حداکثر اجازه ساخت چهار طبقه داده می شود این در حالی است که قبلا اجازه ساخت سه طبقه داده می شد و برای ملک بالای ۴۰۰ متر هم دو طبقه تشویقی می دهیم.

وی درباره تامین پارکینگ در بافت های فرسوده گفت: نبود تأمین پارکینگ باعث شده بود برخی ملک ها نتوانند مجوز بگیرند لذا قرار شد پارکینگ محلی بسازیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا