مجله خبریبورس و بازار

دبی در فروش خانه‌های اشرافی رکورد زد

همزمان با وقوع جنگ اوکراین و روسیه و افزایش همه گیری کووید-19، فروش خانه های اشرافی در دبی رونق مضاعفی گرفت. برای ثروتمندانی که به دنبال مکانی امن برای ذخیره دارایی هایشان هستند، دبی بهترین گزینه به شمار می رود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از کاماپرس، آپارتمان ها و خانه های ویلایی با نام های تجاری بولگاری، کاوالی و فور سیزنز بسیار در دبی شهرت پیدا کرده اند.

خریداران خارجی همچنان به خرید خانه های فوق لاکچری در دبی ادامه می دهند. همین هفته، یک قرارداد 203 میلیون درهمی (معادل 55 میلیون دلار) برای آپارتمانی پنج خوابه با نام تجاری باکرات به امضا رسید. در این قرارداد، قیمت هر فوت مربع زمین، 14 هزار درهم محاسبه شده بود. این بالاترین قیمت ثبت شده برای یک آپارتمان در دبی محسوب می شود.

پیش از این، رکورد گرانترین زمین دبی در ماه فوریه برای آپارتمان پنج خوابه بولگاری به قیمت 160 میلیون درهم به ثبت رسیده بود. ساختمان این آپارتمان در نزدیکی جزیره مصنوعی به شکل اسب دریایی احداث شده است.

وضعیت املاک و مستغلات لاکچری در دبی 89 درصد بهتر شده است. این رشد نمایی باعث غافلگیری بسیاری از کارشناسان شده است. ویلاهای پروژه فور سیزنز که در سال 2021 حدود 40 میلیون درهم به فروش رسیدند، در حال حاضر حدود 100 میلیون درهم ارزش دارند.

خریداران در دبی تمایل زیادی به همکاری با برندهای لوکس دارند. این دسته از املاک معمولاً 30 درصد بیشتر از سایر زمین های معمولی قیمتگذاری می شود. از سوی دیگر، امنیت بالا و برندهای قابل اعتماد، خریداران را به سمت قراردادهای نجومی برای دریافت مسکن های لاکچری در دبی سوق می دهد.

زمین های باکرت در نزدیکی برج خلیفه و بین آب و مرکز شهر دبی ساخته شده اند و تاکنون نیمی از 49 آپارتمان های آنجا به فروش رسیده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا