بورس و بازارمجله خبری

بررسی فایل‌‌‌های مناسب در منطقه 2 تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  منطقه دو شهر تهران یکی از پنج منطقه اول پایتخت به لحاظ انجام بیشترین سطح معاملات ملک در سال‌های گذشته تاکنون بوده است که به طور متوسط حول و حوش ۸ تا ۹‌ درصد از معاملات خرید مسکن پایتخت در هر ماه در این منطقه انجام می‌شود.

این منطقه همچنین یک منطقه خاص در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران محسوب می‌شود. به دلیل وسعت این منطقه و موقعیت جغرافیایی آن، دو نوع تقاضای مسکن در این منطقه وجود دارد و در واقع بازار مسکن منطقه دو را می‌توان به بازاری دوگانه به لحاظ نوع تقاضای ملک و متقاضیان آن تعبیر کرد.

بازار معاملات مسکن منطقه دو از یک جهت بازاری مصرفی و از جهت دیگر بازاری سرمایه‌‌‌ای است. چرا که در این منطقه هم محلات مصرفی و هم محلات لوکس قرار دارند و از این رو منطقه دو تهران محل خریدهای سرمایه‌‌‌ای لوکس از یکسو و خریدهای مصرفی از سوی دیگر است.

در حالی که سایر مناطق تهران یا به عنوان مناطق لوکس و گران‌قیمت شناخته می‌‌‌شوند یا محلات محل تمرکز تقاضای مصرفی عادی و معمولی هستند. آخرین بررسی‌‌‌ها در خصوص شرایط بازار معاملات مسکن منطقه دو شهر تهران نشان می‌دهد در این منطقه هم‌‌‌اکنون تعداد فایل‌‌‌های قیمت مناسب افزایش یافته است.

تعدادی از فروشنده‌‌‌های مسکن در محلات مختلف این منطقه پایتخت، در روزهای اخیر اقدام به تعدیل سطح قیمت پیشنهادی واحدهای مسکونی خود کرده‌اند و هم‌‌‌اکنون متقاضیان در این منطقه نیز مانند برخی دیگر مناطق شهر تهران به تنوع بیشتری از فایل‌‌‌ها با سطح قیمت مناسب‌‌‌تر دسترسی دارند. در جدول نبض بازار زیر برخی از فایل‌‌‌هایی که روز گذشته به بازار معاملات مسکن منطقه دو تهران عرضه شده آمده است.

دنیای اقتصاد

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آخرین آمار از صدور قبض برق خانگی حدود سی ویک میلیون مشترک بوده ولی کل خانوارهای ایرانی حدود بیست و سه میلیون خانوار است که در صورت تعداد خانه های کشور حدود هشت میلیون واحد بیشتر از خانوارها می باشد که اگر تا ده سال دیگر حتی یک واحد خانه هم ساخته نشود باز همچنان تعداد خانه بیشتر از خانوارها خواهد بود پس به مرور زمان کسانی که در ملک سرمایه گذاری کرده‌اند و فکر می کنند افزایش خواهد یافت در اشتباهند وضعیت بازار مسکن خیلی بدتر از بورس خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا