مجله خبریراه و شهرسازی

تاکید بر تسریع در آماده‌سازی اراضی طرح جوانی جمعیت و واگذاری قراردادها

در جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در شهرهای جدید با حضور دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی بر تسریع در آماده‌سازی اراضی جوانی جمعیت و واگذاری قراردادها تاکید شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در شهرهای جدید با حضور «محمدصادق مرادی» دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی، «سیدمهدی میرجوادی» مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن و «سیدعلیرضا مکبری» مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی و شرکت های عمران شهرهای جدید در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه عملکرد شهرهای جدید در واگذاری زمین با موضوع قانون جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گرفت و بر مواردی از جمله به‌روز رسانی سامانه‌های اختصاص اراضی، آماده‌سازی زمین‌های واگذار شده، واگذاری قراردادها و پیگیری مساله الحاق اراضی مرتبط با قانون مذکور تأکید شد.

مرادی در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در حوزه تامین زمین در این حوزه، بیان‌داشت: متقاضیان باید نسبت به این مشکلات و مسائل آگاهی کامل داشته باشند، در این راستا از همه شهرها می‌خواهیم با اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی روند اجرای تامین زمین و آماده‌سازی آن‌ها مردم را در جریان امور قرار دهند.

وی ادامه‌داد: همه شهرها مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه الحاقات اراضی را به ستاد جوانی جمعیت ارسال تا موضوع از این طریق از نهادهای مربوطه پیگیری شود.

دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در راس مسائل حوزه مسکنی در همه کشور در حال اجرا است، گفت: تقاضا داریم بحث قانون جوانی جمعیت نیز به عنوان یک تکلیف شرعی و قانونی نیز در اولویت امور اجرا در سازمان ها و شرکت های تابعه قرار بگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا