مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

صنعت ساختمان با توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان ارتقا می‌یابد

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران از رشد چشمگیری حضور دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خبر داد و گفت: صنعت ساختمان با فناوری‌ها و تکنولوژی‌های شرکت‌های دانش بنیان ارتقا می‌یابد و سایر بخش‌های اقتصادی را به حرکت در می‌آورد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، علی مطیع جهانی روز شنبه در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (تا ۱۵ مرداد) اظهار داشت: امسال حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه نسبت به دوره‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است و شاهد رونمایی از آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در این عرصه هستیم.

وی افزود: یک سالن اختصاصی به شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه اختصاص یافته است استفاده از تکنولوژی‌های جدید ساختمانی سبب افزایش بهره‌وری این صنعت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران با اشاره به ایجاد بازار صادراتی برای صنعت ساختمان گفت: در این نمایشگاه ١٠٠ شرکت خارجی و ١۵٠ شرکت داخلی شرکت دارند همچنین نمایندگان و هیات‌های تجاری از ١٨ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مطیع جهانی بیان داشت: این هیات‌های تجاری از کشورهای مختلف از جمله سوئد، انگلستان، آلمان، اسپانیا، چین، ترکیه، لهستان، روسیه، کره جنوبی، تایوان، تایلند، امارات متحده عربی و ازبکستان حضور پیدا کرده و از آخرین دستاوردهای این صنعت در نمایشگاه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان با رشد ٣۵ درصدی کمی و کیفی هستیم گفت: این نمایشگاه با فضای ١١٠ هزار متر، فرصت خوبی برای شناخت بازارهای داخلی و بین‌المللی مصالح ساختمانی است.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران عنوان کرد: صنعت ساختمان یک صنعت پیشرانه و فرصت افزا در رشد تولید و بهره‌وری اقتصادی است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا