مجله خبریصنایع ساختمانی

ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان برای تامین مسکن فرهنگیان

عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، توجه به مسکن فرهنگیان یکی از موضوعاتی است که همواره وزارت آموزش و پرورش از راه‌های مختلف به دنبال حل آن بوده است. ارتباط با وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها برای ساخت شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی فرهنگیان از جمله این اقدامات است.

یکی دیگر از روش‌های تأمین مسکن برای فرهنگیان، استفاده از شرکت‌های مسکن صندوق ذخیره فرهنگیان است. این شرکت‌ها اگرچه نمی‌توانند پاسخگوی نیاز بالای مسکن فرهنگیان باشند با این حال به علت اینکه از زیرمجموعه‌های صندوق ذخیره فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش هستند می‌توان امید داشت که با رشد و توسعه این شرکت‌ها، تعداد بیشتری از فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی صاحب مسکن شوند.

هلدینگ ساختمانی معلم بازوی اجرایی صندوق ذخیره فرهنگیان برای تأمین مسکن فرهنگیان است و معلمان در انتظارند بیش از گذشته از اقدامات صندوق در زمینه مسکن آگاه شوند و نتایج فعالیت‌های صندوق را به چشم ببینند.

مرتضی رحمان زاده سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم با اذعان به ضرورت تلاش بیشتر برای کمک به فرهنگیان در زمینه مسکن آنان گفت: هدف اصلی در این هلدینگ ایجاد ارزش افزوده در مدیریت پروژه‌های ساخت، فروش و خدمات پس از فروش است.

وی ادامه داد: در زمینه تأمین مسکن فرهنگیان هم گام‌هایی برداشته شده است همچنین در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.

سرپرست هلدینگ ساختمانی معلم از همکاری با سایر دستگاه‌ها و توسعه شبکه‌های شراکتی خبر داد و گفت: در این راستا با هلدینگ‌هایی که در صنعت ساختمان داخلی و برون مرزی فعالیت می‌نمایند همکاری خواهیم داشت.

هلدینگ ساختمانی معلم یکی از چهار هلدینگ مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که در فعالیت‌های عمرانی و تأمین مسکن فرهنگیان فعالیت دارد و دارای ۵ شرکت زیر مجموعه است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا