صنایع ساختمانیمجله خبری

تعامل دولت و بخش خصوصی سبب توسعه صنعت ساختمان می‌شود

مهندس شهاب سعادت نژاد ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: ارتباط مستقیم بین سازندگان، تولید کنندگان، انبوه سازان و مسولان در صنعت ساختمان  یکی از اقدامات ضروری است که انجمنها و تشکلهای پیشرو در صنعت ساختمان می توانند آن را عملیاتی کنند و با تقویت ارتباط بین تمامی دست اندرکاران صنعت ساختمان، زمینه تحول گرایی در این صنعت را فراهم کنند.
رئیس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران خاطرنشان ساخت: برگزاری همایش ها و گردهمایی متخصصان در صنایع مختلف و از جمله صنعت ساختمان سبب می شود که فعالان بخش خصوصی و متولیان با هم تعامل مستقیم داشته باشند و در چنین شرایطی قطعا اتفاقات مثبتی رقم خواهد خورد چرا که مسولان و تصمیم گران میتوانند در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.
سعادت نژاد تاکید کرد: در کنگره مذکور، نمایندگان مجلس، مدیران و مسولان ارشد  وزارتخانه های راه و شهر سازی   و صمت، شهرداری، شورای شهر، استانداری، تشکل های صنفی حضور خواهند داشت و امیدواریم که این گردهمایی به نقطه عطفی در صنعت ساختمان تبدیل شود.
سعادت نژاد اذعان داشت: در حال حاضر سازندگان و تولید کنندگان مسکن با چالش های بیشماری در صنعت ساختمان مواجه هستند که شاخص ترین آن نوسانات مصالح ساختمانی و بروکراسی های طولانی است که سبب شده تولید کنندگان با مشکلات متعددی دست به گریبان باشند.
وی گفت: امیدواریم که این کنگره فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیتهای صنعت ساختمان را فراهم کند و مسوولان هم در جهت رفع موانع تولید صنعت ساختمان گامهای اثربخشی بردارند.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا