مجلس و ارگان هامجله خبری

تشریح آخرین وضعیت از مسکن محرومین در لرستان

به گزارش ساختمان آنلاین: مسعود رضایی در پاسخ به پرسشی در خصوص مسکن محرومین اظهار کرد: سهمیه لرستان در طرح مسکن محرومین روستایی ۲۰۰۰ واحد بوده که به ازای هر واحد ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه داشته و همچنین هر واحد ۲۵ میلیون تومان وام بلاعوض دارد.

وی ادامه داد: مجموع میزان تسهیلات و بلاعوض این تعداد واحد، ۱۳۰ میلیارد تومان بوده و در حال تکمیل است.

افزود: این طرح در مجموع پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی دارد که در مراحل نهایی کار هست و به گفته مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن کشور یکی از شاهکارهایی بوده که در لرستان اتفاق افتاده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان در خصوص انجمن خیرین مسکن‌ساز استان نیز گفت: این انجمن از بازوان پر توان بنیاد مسکن هستند و در راستای حل مشکلات مسکن تعدادی از هم استانی‌ها اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه اخیراً هیات مدیره این انجمن انتخاب شده و مجدد همکاری خودشان را شروع کرده‌اند و در راستای حل مشکل افراد دو معلول شهری که ۴۲۳ واحد بوده کمک شایانی کرده‌اند.

تصریح کرد: حدود ۹ میلیارد تومان در این موضوع کمک کرده‌اند و به دنبال هستیم که این انجمن فعال‌تر شود و بتوانیم در کنار هم برای مسکن افراد نیازمند کمک کنیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا