راه و شهرسازیمجله خبری

شهر جدید پردیس و مشکلاتی که تمامی ندارد

به گزارش ساختمان آنلاین: فاز 5 مسکن مهر پردیس علی رغم تحویل واحدهای مسکونی همچنان ناتمام رها شده و فاقد زیرساخت های رفاهی، اجتماعی و امکانات اولیه شهرنشینی است که مردم‌ را با مشکلات عدیده مواجه و نارضایتی به وجود آورده است.

اهالی ساکن در فاز 5 مجتمع های مسکونی مهر پردیس با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند که زندگی را در آسمان خراش های پردیس بغرنج کرده و مردم در حصاری از مشکلات به سر می برند که رسیدگی جهادی مسئولان را می طلبد.

نداشتن امکاناتی زیرساختی از جمله کلانتری، ایستگاه آتش نشانی، نداشتن مدارس مقاطع ابتدایی و راهنمایی دخترانه و مقطع راهنمای پسرانه، نداشتن آسفالت، نبود بازار روز، نانوایی، مراکز بهداشتی و درمانی، داروخانه، کتابخانه، عابر بانک و فضای سبز از مهم‌ترین امکانات زیرساختی از نگاه مردم در فاز 5 جنوبی شهرک مهر پردیس است‌.

یکی از ساکنان فاز 5 واحدهای مسکونی مهر گفت:‌ استاندارد نبودن آسانسورها و نفوذ آب به چاه آسانسور، عدم نصب صاعقه گیر برای برج های مسکن مهر از مواردی است که خانواده ها را با خطر مواجه کرده است.

یکی دیگر از ساکنان فاز 5 مسکن مهر پردیس گفت: متاسفانه واحدهای مسکونی مهر بدون توجه به مسایل ایمنی ساخته شده و یکی از مهمترین مخاطرات موجود، نبود ایستگاه آتش نشانی در حاشیه ساختمان های مسکن مهر در فاز 5 جنوبی است.

همچنین یکی دیگر از ساکنان مسکن مهر فاز 5 پردیس کمبود سرانه ورزشی و فضای سبز را از مشکلات جدی این منطقه عنوان و بیان کرد:‌ با وجود جمعیت بالا در پردیس این منطقه فاقد فضای سبز مناسب و بوستان های بزرگ شهری است و ساکنان مجبور هستند برای تفریح به داخل شهر بروند.

بررسی های میدانی از واحدهای مسکونی فاز 5 پردیس نشان می دهد که عدم راه اندازی لاین دوم فاز 5 جنوبی مسکن مهر پردیس، عدم راه اندازی پمپ های آب آتش نشانی در برخی از برج های مسکونی، عدم تحویل شیرآلات واحدهای مسکونی و عدم تعبیه و نصب درب پله فرار مجزی از درب ورودی و خروجی در حین خطرات احتمالی از نکات مهم و ضروری است که ساکنان را با خطرات احتمالی مواجه می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شما اول مسکن مهر و بعد از یازده سال تموم کنید بعد وعده مسکن ملی رو به مردم بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا