اجتماعیمجله خبری

جمع‌آوری 12 هزار معتاد متجاهر از سطح شهر تهران

به گزارش ساختمان آنلاین:  حجت‌الاسلام محمد آقامیری در ادامه افزود: رزمایش کرامت علومی اقدام ارزشمندی در راستای پیام رهبری عزیز در یاری رساندن به مردم و نیازمندان جامعه است که الحمدولله این کار ادامه پیدا کرده و ظرفیت ها بیشتر شده و به نوعی در رساندن این کمک ها به نیازمندان و افراد محروم جامعه نقطه زنی کرده است.

وی با استناد به حدیثی از امام باقر (ع) در کمک به نیازمندان گفت: ایشان در ذیل سوره مبارک عصر می فرمایند: عصر مربوط به امام زمان (عج) و حضرت حجت است. ان الانسان لفی خسر، مربوط به دشمنان و کفار است و آیه الا الذین آمنوا وعملوالصالحات، مواسات و یاری رساندی به مومنین است و این کار ارزشمندی که توسط بسیج شهرداری در ایام کرونا شروع شد؛ در حال حاضر شکل خاصی به خود گرفته و روز به روز گسترش می یابد.

حجت الاسلام  والمسلمین آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدارهای مردمی در مساجد گفت: امروز مردم در تمام زمینه ها از شهرداری انتظار دارند و جنس تقاضای مردم از جنس وظایف و کار شهرداری تهران نیست به همین دلیل در ملاقات مردم از مسئولین کلانتری، ادارات آب، برق، گاز و… دعوت می شود در برنامه حضور پیدا کنند که پاسخگوی درخواست مردم باشند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در عین حال به اقدام ارزشمند شهرداری تهران در جمع آوری معتادین متجاهر اشاره کرد و افزود: این کار از جمله اقداماتی است که وظیفه قانونی شهرداری نیست؛ ولیکن در بدو شروع مدیریت شهری جدید، دکتر زاکانی در جلسه ای اعلام کرد که اگر وارد صحنه نشویم ، این وضعیت زیبنده پایتخت کشور اسلامی نیست و لذا نیاز به تلاش جمعی نهادها و سازمان های مربوطه داریم تا بتوانیم پایتخت کشور اسلامی را سامان بخشیم.

او با بیان اینکه بنا برآمار ۲۲هزار معتاد متجاهر در شهر تهران وجود داشت، گفت: با تلاش شهرداری تهران و هم افزایی چندین سازمان تاکنون قریب بر ۱۲هزار معتاد متجاهر از رده سنی ۱۸سال تا ۶۰سال به بالا در قشر زن و مرد جمع آوری شده که امیدواریم تا چند ماه آینده معتادان پراکنده در سطح شهر جمع آوری شوند.

وی در پایان ضمن تقدیر از نگاه انقلابی و جهادی بسیج شهرداری تهران، ابراز امیدواری کرد که این نگاه در کل مجموعه حاکم شود تا در جهت ساماندهی و رفع نیازهای شهر گام برداریم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا