مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

شهرداری تهران برنامه‌ای برای احداث خانه‌های ۲۵ متری ندارد

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نسبت به احداث خانه‌های ۲۵ متری در منطقه ۱۹ واکنش نشان داد و گفت: شهرداری تهران برنامه‌ای برای احداث خانه‌های ۲۵ متری ندارد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسنیم سید مهدی هدایت؛ مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در واکنش به انتشار برخی خبرها مبنی بر احداث خانه‌های 25 متری در منطقه 19 اظهار کرد: شهرداری تهران و سازمان نوسازی شهرداری هیچ برنامه‌ای برای احداث چنین واحدهایی ندارد و اطلاعاتی هم در خصوص احداث چنین واحدهایی نداریم.

وی تصریح کرد: سازمان نوسازی شهرداری تهران براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته احداث مسکن در سطح شهر تهران را با مشارکت بخش خصوصی و … آغاز و در این زمینه تلاش کرده است.

هدایت با بیان اینکه مساحت واحدهای در دستور کار شهرداری تهران با مشارکت بخش خصوصی کمتر از 80 متر نخواهد بود، گفت: این واحدها در حال حاضر در شرایط مختلف قرار دارند و پس از آماده‌ شدن تحویل خواهد شد.

روابط عمومی شهرداری منطقه 19 نیز در پیروانتشار خبری در روز دوشنبه مورخ 20 شهریور ماه 1402 با عنوان “اولین رونمایی از مسکن  25 متری” در منطقه 19 شهرداری تهران، به نقل از اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران اعلام کرد: مدیریت شهری منطقه ضمن حمایت از هرگونه طرح تأمین مسکن در قالب ضوابط، مقررات شهرسازی و معماری  به اطلاع می‌رساند؛ اتحادیه مورد اشاره تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای دریافت مجوزهای قانونی و پروانه‌های ساخت و ساز انبوه از معاونت شهرسازی و معماری منطقه 19 با مشخصات بیان شده انجام نداده و در این خصوص با مدیریت شهری ارتباطی نداشته است.

ضمنا طی پیگیری از مدیریت موقوفات مروی، درباره عقد قرارداد احتمالی با اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران یا سرمایه‌گذار مرتبط، مشخص شد اقدامی در این راستا انجام نداده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا