مجله خبریبورس و بازار

ثبت‌تمامی قرارداد‌های اجاره در سامانه خودنویس از امسال اجباری می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس الزامی و قراردادهای خرید و فروش به زودی وارد این سامانه می‌شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه  از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند گفت:  با توجه به انتقال تمامی اطلاعات سامانه املاک ایران به سامانه خودنویس از این پس تمامی قراردادهای اجاره از طریق  این سامانه امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس جهت رفاه حال هم وطنان و در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده‌است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

جنتی با بیان اینکه  این سامانه به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم ایران است و در نسخه فعلی، تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس بوده است گفت:  همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاوران املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل شده‌است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران  اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرسkhodnevis.mrud.ir ثبت شوند.

وی افزود: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملین نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا