مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز مسکن با کیفیت به همت بانک مسکن

مدیر عامل بانک مسکن از رشد ۱۰ برابری ساخت و ساز مسکن با کیفیت در کشور توسط این بانک خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، سید عباس حسینی امروز در همایش چشم‌انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت، اظهار کرد: تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی در حوزه مسکن، اقدامات بیشتری در این بخش انجام دهیم.

وی با اشاره به محورهای اصلی این همایش بر ضرورت توجه بیشتر به جامعه هدف و لزوم فرهنگ سازی و آموزش عوامل اجرایی پروژه‌ها و دغدغه‌مندی در موضوع HSE تاکید کرد.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: مجموعه بانک مسکن نباید دغدغه قوانین داشته باشد و باید در صورت نیاز به تدوین استانداردهای داخلی خود متناسب با ایمنی ساخت اقدام کند.

حسینی با بیان اینکه اخذ تاییدیه‌های ایمنی و انجام الزامات آتش‌نشانی برای ساختمان‌های الزامی است و دستورالعمل‌های مرتبط باید مدنظر قرار گیرد، بیان داشت: HSE باید در ساختار سازمانی ما جایگاه مناسبی پیدا کرده و در واقع مصرف هرگونه هزینه در ایمن‌سازی ساخت سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از ابزار و فناوری روز در این فرایند لازم است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا