راه و شهرسازیمجله خبری

5170 متر از اراضی دولتی رفع تصرف شد

به گزارش ساختمان آنلاین:  علیرضا صارمی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف و خلع ید ۵۱۷۰ متر مربع اراضی ملی استان همدان به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در مرداد ماه امسال توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد و گفت: اراضی رفع تصرف شده واقع در مناطق حیدره، دره دوستعلی، روستای فقیره به سمت خاکو، تپه امام گل و منطقه خاکو است.

وی ادامه داد: متخلفان در چند قطعه و در حدود ۱۵۰ متر مربع از اراضی تصرفی مذکور اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند که یگان حفاظت این اداره کل اقدام به تخریب آن کرد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی همدان افزود: یگان حفاظت این اداره کل به طور مستمر و شبانه روزی تحرکات احتمالی در اراضی دولتی واقع در محدوده و حریم شهرهای استان را رصد می کند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفات به طور قانونی و به موقع موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می دهد.

صارمی خاطر نشان کرد: شهروندان در مواجهه با هر گونه زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت تماس حاصل کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا