مجله خبریبورس و بازارصنایع ساختمانی

سرعت در ساخت و ساز مسکن اولویت دولت است

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یکی از اولویت‌های دولت در ساخت و مسکن سرعت است تا تولید و تقاضا را در بازار به تعادل برساند و مشکل کمبود مسکن در کشور برطرف شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، ارسلان مالکی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، گفت: فضای نمایشگاه امسال تفاوتی با سال گذشته دارد زیرا دولت‌های سابق برنامه جدی برای ساخت مسکن نداشتند اما موضوع ساخت مسکن در دولت سیزدهم جدی‌تر است و بر همین اساس توجه ویژه‌تری به شرکت و مجموعه‌های ساخت و ساز شده است.

مدیر عامل سازمان ملی مسکن در ادامه تصریح کرد: در آغاز دولت سیزدهم برنامه ریزی‌های جدی در ساخت ۴ میلیون مسکن طی ۴ سال اول دولت شد بر همین اساس پای شرکت‌ها و مجموعه‌های ساخت و ساز به میدان باز شد و یکی از اولویت‌های دولت در بحث ساخت و ساز سرعت است تا میزان تولید و تقاضا در کشور برابر باشد و مشکل کمبود مسکن برطرف شود.

وی افزود: با وجود حدود ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور داریم اما کمتر از یک درصد این شرکت‌ها به حوزه ساخت و ساز و ساختمان وارد شدند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: ادعای تأمین زمین فاقد ارزش برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن را رد کرد و گفت: هر چه زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده را به این طرح اختصاص داده‌ایم و در برخی از شهرها ناچار شدیم کمبود زمین را برطرف کنیم.

وی گفت: اهمیت استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان امروز امری ضروری است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا