مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانیفن آوری های ساختمانی

کاهش مدت زمان ساخت مسکن با استفاده از سازه‌های فولادی

رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران گفت: با استفاده از سازه‌های فولادی شاهد آن خواهیم بود که قیمت مسکن به ویژه پروژه‌های نهضت ملی ارزان تر تمام شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامدضیایی رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران  در همایش سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران  گفت:کنگره مهندسی عمران و همایش اصلاح مصرف فولادی بسیار  به اصلاح دیدگاه  استفاده از سازه‌های فولادی کمک می کند.

به گفته وی در کشور  سازه‌های فولادی  بسیار با کیفیتی وجود دارد  و استفاده از سازه‌های فولادی مزایای بسیاری برای  آنکه مسکن سریع تر، و ارزان تر برای مصرف کنندگان ساخته شود دارد.

ضیائی با بیان اینکه کارخانه ای ساختن پروژه و استاندارد ساختن پروژه ها بسیار اهمیت دارد افزود: هیچ سازه ای در کشور نداریم که تا این حد در حوزه ساخت و نصب استاندارد باشد چراکه  استفاده از سازه‌های فولادی خود می تواند زمینه‌ساز کاهش قیمت تمام شده در این حوزه باشد.

او گفت: باید سازه‌هایی ایمن و در شان مردم داشته باشیم و ساختمان ها و بناهای ساخته شده در شان کشور باشد که این مهم تنها با کمک سازه‌های فولادی میسر می‌شود.

رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران   تاکید کرد: مهم ترین مسئله آن است که  تمامی  بخش ها سازنده سازه‌های فولادی  و انجمن ها به صورت کامل در یک بخش  باشند و با مشورت یکدیگر به یک راهکار پایدار و در دسترس  برسند. چراکه در حال حاضر  یکی از معضلات و مشکلات  در این  بخش قیمت بالا و بی رویه فولاد است.

او تاکید کرد: در هر بخش و هر کاری که انجام می شود ضعف و قوت ها روز به روز در این حوزه افزوده خواهد شد و بیشتر مجریان و سازندگان در این بخش درگیر می شوند.

ضیائی گفت: استفاده از سازه‌های فولادی خود نقش بسیار مهمی در تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا