مجله خبریراه و شهرسازی

ساخت مسکن دولتی برای یک سوم متقاضیان تهرانی

آمارهای وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد فعلا برای حدود یک سوم تقاضای واجد شرایط مسکن ملی در تهران، پروژه در حال ساخت وجود دارد.

دنیای اقتصاد، بر اساس گزارشی که روزهای اخیر در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی منتشر شد، در حال حاضر ۵۰‌ هزار واحد مسکن دولتی در استان تهران در دست ساخت است. این در حالی است که تاکنون ۱۶۰‌ هزار متقاضی واجد شرایط در این استان شناسایی شده اند.

آماری از اینکه چه تعداد از این متقاضیان اقدام به واریز آورده کرده اند اعلام نشده است. بر اساس این گزارش، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: سه هزار و ۵۰۰ واحد در نهضت ملی مسکن استان تهران دارای پیشرفت بالای ۷۰‌ درصد است.

حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران توضیح داد: تاکنون سه هزار و ۵۰۰ واحد در پروژه های نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت بیش از ۷۰‌ درصد همراه شده اند که ۲‌ هزار واحد آن در دهه فجر به بهره برداری می رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک میلیون نفر متقاضی از استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد، ۱۶۰‌ هزار نفر واجد چهار شرط قانونی بودند و تایید نهایی شدند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا