دیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ضرب‌الاجل هفت روزه شورا به زاکانی برای انتشار لیست ساختمان‌های پرخطر

به گزارش خبرنگار  ساختمان آنلاین  متن نامه مذکورکه به امضای مهدی عباسی،ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری شورا و همچنین مهدی اقراریان،رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر زاکانی- شهردار محترم تهران

موضوع درخصوص ایمن سازی ساختمانهای پرخطر و لزوم آگاهی شهروندان

با احترام،با عنایت به تذکر اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ایمن سازی ساختمانهای پرخطر و با توجه به مفاد ماده سوم مصوبه ” الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه برخط پایش ایمنی ساختمانهای موجود شهر تهران در برابر خطر آتش سوزی“،مقتضی است جهت آگاهی شهروندان از نام و مشخصات اماکن بسیار پرخطر ،شهرداری تهران با محوریت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ،نسبت به انتشار لیست 129 ساختمان بسیار پرخطر شهر تهران در سامانه شفافیت ظرف مدت یک هفته اقدام نماید.

در پایان این نامه تاکید شده است: لازم به ذکر است بروز رسانی لیست مذکور با لحاظ اولویت تعداد مراجعان،اهمیت بنا،موارد خطرآفرین و آخرین تدابیر ایمنی صورت گرفته قبل از انتشار مد نظر قرارگیرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا