راه و شهرسازیمجله خبری

پیگیری وضعیت ساختمان‌های ناایمن جدی‌تر شد

به گزارش ساختمان آنلاین: مهدی بابایی در خصوص ارائه لیست نهایی ساختمان‌های ناایمن شهر تهران اظهار کرد: این لیست را باید شهرداری اعلام کند و اعلام آن از نظر ما در شورای اسلامی شهر تهران بلامانع است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وضعیت رسیدگی به ساختمان های ناایمن به کندی پیش می رود، خاطرنشان کرد: شهرداری هرچه سریعتر باید در این زمینه اقدام و تعیین تکلیف کند، چون پای جان مردم در میان است. شیب تعداد ساختمان های ناایمن نزولی بوده و طیف محدودی نسبت به ایمن سازی اقدام کرده اند اما این روند کند است.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه ویژه ای دارم که هر هفته جلسه ای با شهرداران مناطق داشته باشم و موضوع ساختمان های ناایمن را با جدیت پیگیری کنم که ببینیم وضعیت چگونه است و به کجا ختم خواهد شد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه جلسات بررسی پرونده ساختمان های ناایمن همچنان در دادستانی برگزار می شود، تصریح کرد: انتظار می رود که مناطق ۲۲گانه شهرداری در کنار قوه قضاییه برای تعیین تکلیف این ساختمان ها پیگیری لازم را داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا