راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مخبر مصوبه تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را ابلاغ کرد

به گزارش ساختمان آنلاین:  از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه مورخ یکم دی علیرضا فخاری را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین کرد.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی فخاری می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند، رییس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها اشاره کرد.

مصوبه تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله در هرمزگان ابلاغ شد

با امضای محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله آبان ماه سال جاری در استان هرمزگان ابلاغ شد.

با تصویب هیات وزیران در جلسه ۵ دی، مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه ای برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی معابر شهری و جاده ها ناشی از زلزله آبان ماه سال جاری در استان هرمزگان اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۴۷۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) از طریق بانک های عامل به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله در استان هرمزگان پرداخت می شود.

آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها اصلاح و ابلاغ شد

با امضای معاون اول رییس جمهور، آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه ۵ دی، با هدف رفع مغایرت موجود در ردیف‌های جدول مصارف هدفمندی یارانه‌ها و به منظور جلوگیری از سردرگمی دستگاه های اجرایی و اختلال در مراحل اجرایی، با اصلاح ماده (۳) آیین نامه اجرایی تبصره (۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موافقت کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا