راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

زمین‌های تصرفی دولتی تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش ساختمان آنلاین: به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، مالکی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن افزود: بر اساس قانون بودجه امسال زمین های تصرفی دولتی که مردم در آنها مسکن ساخته اند، پس از طی تشریفات قانونی به آنها واگذار می شود.

وی بیان کرد: در قانون بودجه امسال پیش بینی لازم برای این موضوع در نظر گرفته که این اراضی با ساز و کاری مشخص به مردم واگذار می شوند.

مالکی افزود: در زمان حاضر پرونده این واحدهای مسکونی در حال تشکیل است و با ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون الذکر سندهای این زمین ها برای مردم صادر می شود.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن کشور یادآور شد: اراضی تصرفی زمین هایی هستند که سند آن در اختیار دولت و در گذشته بصورت قولنامه ای و یا خرید و فروش و احداث بنا شده است که در این آیین نامه مشروط به داشتن کاربر مصوب و استحکام بنا با پرداخت بهای زمین اسناد واگذار خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا