راه و شهرسازیمجله خبری

ورود قوه قضائیه به موضوع ساختمان‌‌‌های ناایمن؟

به گزارش ساختمان آنلاین:  مهدی چمران با اشاره به ساختمان‌‌‌های ناایمن و ناپایدار در کشور و به‌ویژه تهران گفت: ۲ روز پیش جلسه‌‌‌ای با ریاست قوه قضائیه برگزار شد که یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه، موضوع ساختمان‌‌‌های ناپایدار و ناایمن شهری بود.

وی افزود: مقرر شد این موضوع به صورت جدی برای پیگیری در دستور کار قرار بگیرد. البته بی‌‌‌تردید موضوع توقف فعالیت ساختمان‌‌‌های ناایمن فقط به قوه قضائیه مرتبط نیست و مسوولیت تنها بر گردن این قوه نیست و دستگاه‌های دیگر نیز هر یک مسوولیت دارند.  رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: برای صدور حکم در ساختمان‌‌‌های ناایمن با مشکلاتی مواجه هستیم که نمی‌توان به راحتی برای آنها حکم صادر کرد. یکی از این موانع، بحث مشکلات معیشتی است که برای افراد مشغول به کار در این ساختمان‌‌‌ها ایجاد می‌شود. اما سلامت و ایمنی مردم ارجحیت دارد و باید این موضوع به طور ویژه مدنظر قرار گیرد؛ مردم حق دارند در جای ایمن و سالمی زندگی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا