راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

وزیر کشور: همه دستگاه‌ها برای برخورد با زمین‌خواری و ساحل‌خواری بسیج شوند

به گزارش ساختمان آنلاین:   احمد وحیدی روز دوشنبه در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان و نقش وزارت کشور در تعمیق این روابط اظهار کرد: همسایگان از جایگاه بسیار مهمی در سیاست‌های بالادستی و هم سیاست کلی ابلاغی به عنوان محور اصلی سیاست‌های خارجی برخوردار هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست‌های همسایگی جزو اولویت سیاست خارجی دولت سیزدهم است، گفت: امروز در زمینه توسعه روابط با کشورهای همسایه تلاش خوبی صورت می‌گیرد و بعضی از کدورت‌هایی هم که با بعضی از همسایگان مطرح بود رفع شده است و روابط خوبی را الان با همسایگان داریم که باید آن را توسعه دهیم.

وحیدی بیان کرد: در استان‌های مرزی تلاش جدی برای توسعه روابط در حال انجام است و وزارتخانه‌های ذیربط اقتصادی و سایر وزارتخانه ها تلاش زیادی در این زمینه انجام می دهند.

وی تصریح کرد: سیاست همسایگی امروز مفهوم جدیدی در در حوزه سیاست خارجی است وزارت کشور هم از حیث اینکه به ویژه در حوزه کشورهای همسایه و استان‌های مرزی و مسائل تبادلات مرزی نقش مهمی دارد این سیاست را به جد دنبال می‌کند.

وزیر کشور همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضور تماشاگران برای بازی‌های تیم ملی گفت: با توجه به علاقه مردم برای حضور و تشویق تیم ملی با نهایت ملاحظات بهداشتی قرار شد تعدادی از تماشاگران بتوانند با حضور در ورزشگاه تیم ملی را تشویق کنند.

وحیدی همچنین درباره اقدامات وزارت کشور برای برخورد با زمین خواری اظهار کرد: برخورد با زمین خواری از موضوعات مورد توجه ماست و وزارت کشور از طریق استانداری‌ها با این مساله برخورد می کند و مواردی که خلاف باشد باید برطرف شود.

وزیر کشور تأکید کرد: در این زمینه شورای حفظ حقوق بیت المال به ریاست آقای اژه ای تشکیل و تصمیمات لازم گرفته شد. اما باید همه دستگاه‌ها باید برای مقابله با هرگونه زمین خواری و ساحل خواری بسیج شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا