اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

زلزله تهران احتمالی نیست، حتمی است + فیلم

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، در جریان اولین همایش ملی مسکن، ایمنی، صنعتی سازی که در محل سالن همایش های دکتر حبیبی واقع در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، دکترامیر حسین گرکانی با بیان مطلب فوق افزود: در بحث های تاب آوری و رویکرد کاهش ریسک باید نگاه سیستماتیک به موضوعات داشت.
وی در ادامه با اشاره به حادثه متروپل با تاکید بر اینکه در بروز این حادثه بسیاری مقصر بودند اذعان داشت: سرمنشا بروز این حادثه، مهندسانی هستند که در مراکز عملی و دانشگاهی آموزش دیده اند، در حالی که واکاوی این موضوع مغفول ماند که چرا در مراکز دانشگاهی، افراد به خوبی آموزش نمی بینند.
گرکانی همچنین بر لزوم انجام کارهای علمی برای کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی تاکید کرد و اذعان داشت: در کارهای علمی باید خشمگین بود و برای فروکش کردن خشم باید کار علمی کرد.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا