بورس و بازارمجله خبری

علت اصلی رکود مسکن در اصفهان چیست؟

به گزارش ساختمان آنلاین: رحمت‌اله فیروزی‌پور با اشاره به رکود مسکن در استان اصفهان گفت: مصالح، زمین و اعتبارات نقدی سه عامل اصلی در قیمت مسکن به شمار می‌آیند که در حال حاضر نه تنها در استان اصفهان بلکه در کل کشور مشکل اصلی اعتبارات نقدی است.

وی تصریح کرد: در واقع باید مشکل بانک‌ها و تأمین اعتبارات در مرحله اول و در شرایط فعلی رفع شود زیرا بانک‌ها به یک مشکل بزرگ تبدیل شده و برای جهش مسکن مانع ایجاد کرده است.

کمبودهای ادامه‌دار بودجه استانی

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص جزئیات جلسه بیست و ششم نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سید صادق ابطحی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و محمدرضا قاسمی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با موضوع بررسی لایحه بودجه و مباحث نظارتی و فرهنگی برگزار شد.

وی در خصوص اعتبارات مالی بودجه استان اصفهان و همچنین احیای زاینده‌رود گفت: مباحث بودجه‌ای مربوط به رسیدگی امور مساجد و همچنین نیازهای بودجه‌ای استان مطرح شد که در هر صورتی با کمبود بودجه مواجه هستیم که البته باید با برنامه‌ریزی صحیح علاوه بر تأمین مالی از منابع استانی از بودجه دولتی نیز مساعدت بیشتری دریافت کرد.

مهر

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا