بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی به روستاییان تهرانی

به گزارش ساختمان آنلاین:  خلیل محبت خواه  افزود: این امکان ظرفیت بسیار خوبی است که در طرح جهش تولید مسکن برای صنعت ساخت و ساز در روستاها و خانه دار شدن هموطنان توسط بنیاد مسکن در نظر گرفته شده است و با توجه به جمعیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری روستاهای استان تهران می‌بایست با اطلاع رسانی در این حوزه، مردم از خدمت دولت سیزدهم، منتفع شوند.

وی ادامه داد: جمعیت روستایی استان تهران در حاشیه ۴۸ شهر استان زندگی می‌کنند و وام مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله تحول خوبی در ساخت و سازهای روستایی استان محسوب می‌شود.

وی ساخت و ساز در روستاهای استان را براساس طرح های هادی مصوب و اصول صحیح ساخت و ساز به شهروندان توصیه کرد و گفت: در طرح جهش تولید مسکن، خانه دار شدن تمام شهروندان پیش بینی شده است.

به گفته معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران، این بنیاد برای بهسازی و نوسازی ۱۲ هزار و ۶۵۶ واحد مسکن روستایی در استان در طول هشت سال گذشته ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات را در نظر گرفت که تنها ۶ هزار و ۷۵۵ نفر از مالکان واحدهای روستایی خواستار دریافت تسهیلات شدند و از این تعداد پنج هزار و ۹۳۴ متقاضی از بانک های عامل تسهیلات دریافت کردند.

حمید روستایی افزود: بیش از ۵۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار روستایی در استان تهران وجود دارد که حدود یک میلیون جمعیت دائم ساکن هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا