اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

شکایت علیه ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک مانع‌تراشی است

رییس شورای شهر تهران ضمن دفاع از ساخت هتل ۳۰طبقه در منطقه شمال شهر تهران در عین حال شکایت گروهی از شهرسازان برای ممانعت از ساخت این هتل به دیوان عدالت را مانع تراشی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ما، مهدی چمران پیش از آغاز ۲۳۹ دویست‌وسی‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران
در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین در خصوص شکایت عده‌ای از شهرسازان مبنی بر ابطال رأی کمیسیون ماده پنج درباره هتل ۳۰ طبقه ولنجک گفت: هرگاه هر کس می‌خواهد کاری انجام دهد عده‌ای شروع به مانع‌تراشی می‌کنند در خصوص این پرونده حکم اخذ شده و پروانه صادر شده وقتی گودبرداری انجام می‌شود باید تلاش کنند که به ساختمان‌های کناری آسیب وارد نشود و مشکلی برای آنها ایجاد نشود. گویا در همین موضوع مشکلی پیش آمده که شکایت مبنی بر همین موضوع بوده است.

وی همچنین در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص حضور علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو و تعیین تکلیف شهرداری تهران، اظهار کرد: شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا ندارند همانطور که رئیس مجلس، رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور نیاز به استعفا ندارند. ضمن اینکه در مورد رفتن و یا نرفتن آقای زاکانی نیز من اطلاعی ندارم و صحبتی نکرده‌اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا