مجله خبریبورس و بازار

با دو میلیارد تومان کجای تهران می‌توان خانه خرید؟

با توجه به روند افزایشی قیمت مسکن در تهران، خرید مسکن با بودجه‌ای دو میلیارد تومانی هنوز هم ممکن است؟

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اکوایران، بررسی‌های اکوایران از فایل‌های مشاوران املاک نشان می‌دهد در تهران می‌توان با بودجه‌ای حدود 2 میلیارد تومان، واحدهایی با مساحت حدودی بین 30 تا 60 مترمربع خریداری کرد که البته اغلب این واحدها غیر نوساز و به لحاظ موقعیت مکانی در بافت‌های قدیمی یا دور از مرکز تهران قرار دارد. برخی از این آپارتمان‌ها دارای قابلیت اخذ وام و رهن هستند که می‌توان پس از تماس با فروشنده از مبالغ آن جویا شد.

در میان فایل‌ها، آپارتمان‌های قولنامه‌ای زیر 2 میلیارد تومان هم وجود دارد؛ برای مثال در محله شمیران نو، واحدی 42 متری و زیر همکف و با 18 سال عمربنا، یک میلیارد و 350 میلیون تومان و آپارتمانی با 35 منرمربع زیربنا و 17 سال ساخت، یک میلیارد و 590 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله بریانک، واحدی با 48 مترمربع زیربنا و 10 سال ساخت، دو میلیارد و 180 میلیون تومان به فروش می‌رسد.در شهرک ولیعصر، واحدی با 52 مترمربع زیربنا و 19 سال ساخت، یک میلیارد و 950 میلیون تومان و در محله آذری واحدی با 37 مترمربع زیربنا و 14 سال عمربنا، یک میلیارد و 800 میلیون قیمت‌گذاری شده است.

123

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا