بورس و بازارمجله خبری

با ۴ میلیارد کجا خانه بخریم؟

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین ، محله‌های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. خانه‌ها در شرق تهران علاوه بر قیمت مناسب، از امکانات نسبتا خوبی نیز برخوردار هستند، اگر قصد سرمایه‌گذاری و یا خرید خانه با بودجه ۴ میلیارد تومان در این منطقه را دارید تا پایان این گزارش همراه ما باشید.

آپارتمانی ۶ ساله در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۴ میلیارد تومان دارد.

همچنین با سرمایه ۴ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۸۵ متری در نارمک درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

سرمایه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در تهران‌نو با متراژ ۸۸ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

واحد آپارتمانی در محله مجیدیه با سنی معادل ۳۰ سال و متراژ ۹۴ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد تومان معامله شده است.

همچنین واحدی نوساز در محله پیروزی با متراژ ۸۸ متر و ۲ اتاق خواب، با قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی نوساز دیگر در همین محله با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحدی ۸۸ متری در محله نیروهوایی درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

 

مسکن

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا