راه و شهرسازیمجله خبری

تعیین تکلیف حق‌الزحمه مهندسان در اسرع وقت

به گزارش ساختمان آنلاین:   عباس وثیق‌نیا اظهار کرد: با توجه به فضای به وجود آمده در شورای مرکزی و اتفاقات حادث شده که متاسفانه به سمت و سوی انتخابات زودرس می‌رفت، با انتصاب سرپرست  که از بدنه نظام مهندسی و عضو شورای مرکزی است تا حدود زیادی باعث خواهد شد که شورا به فعالیت خود تا مهلت قانونی ادامه دهد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به تعامل مناسب سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با وزارت راه و شهرسازی، امید است کارهای ناتمام و بر زمین مانده به سرانجام‌ رسیده و شاهد اتحاد و انسجام بیشتر در بین اعضای شورا باشیم.

وی یادآور شد: موضوعات اساسی زیادی در سازمان نظام مهندسی وجود دارد  که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شود. مسائلی از قبیل تعرفه خدمات مهندسی، شرح خدمات گروه‌های هفتگانه، مسئله تعارض منافع، وضعیت خدمات مهندسی در روستاها و تفاهم نامه‌های بنیاد مسکن، تفاهم نامه شرکت شهرک‌های صنعتی، مباحث مقررات ملی شهرسازی و ترافیک و نقشه برداری، شیوه نامه‌های مختلف ناتمام، بودجه و تراز استان‌ها و… که همه این‌ها مواردی هستند که می‌باید هر چه سریع‌تر مورد بررسی و پیگیری قرار گیرند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا