بورس و بازارمجله خبری

آپارتمان‌های ۷۰ متری مناطق جنوب تهران چند؟

به گزارش ساختمان آنلاین: نازی آباد یکی از مناطق پرطرفدار جنوب تهران است. در این منطقه برای خرید یک واحد ۶۰ متری که ۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، به ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان بودجه نیاز است. اگر‌ در همین منطقه قصد خرید یک واحد ۶۴ متری که ۳۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ خوابه است را دارید، به ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سرمایه نیاز دارید. همچنین خرید واحدی با متراژ ۷۴ متر که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد، به ۱ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان سرمایه نیاز دارد.

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری در شوش که دارای ۱ خواب است و ۹ سال از ساخت آن می‌گذرد، ۱ میلیارد تومان قیمت دارد.

سرمایه لازم  برای خرید یک واحد ۷۲ متری در مولوی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است. همچنین واحد ۵ ساله‌ای که ۶۶ متری و تک خوابه است ۹۹۰ میلیون قیمت دارد.

یک آپارتمان ۷۰ متری که در منیریه قرار دارد و ۱۵ سال از ساخت آن می.گذرد و ۲ خواب دارد ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین یک واحد ۶۰ متری در منیریه که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد ۱ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

واحدی در جوادیه با متراژ ۷۰ متر که ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب نیز دارد ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-04-03 at 1.49.21 PM

نادیا سیه‌کار

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا