مجله خبری

ثبت نام گروه پنجم طرح ملی مسکن آغاز شد – اسامی شهرهای گروه پنجم

ثبت نام گروه پنجم طرح ملی مسکن آغاز شد – اسامی شهرهای گروه پنجم

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان اسامی گروه پنجم مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن را مشخص کرد.

بنا بر اعلام معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام این گروه از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۲۶ اسفندماه در ۴۳ شهر ۹ استانِ یزد، آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، فارس، خوزستان و خراسان رضوی آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه به طول می انجامد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان گروه پنجم ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای دارای ظرفیت ثبت نام در استان های آذربایجان غربی، زنجان، گلستان، قزوین، کرمان، یزد، فارس، خوزستان و خراسان رضوی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

راه های ثبت نام

تصریح می‌شود، با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت‌نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام وجود ندارد.

یادآور می‌شود که متقاضیان برای ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً می‌توانند به دو روشِ ثبت‌نام از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.irو یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام کنند.

معاونت مسکن و ساختمان تصریح کرده است: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان استان‌های اعلام شده که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ اسفند تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ اسفند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار را بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰، نسبت به ثبت‌نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

تاکید می شود که به پیامک هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد.

بدیهی است ثبت نام نهائی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام کرده‌اند، پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع‌رسانی قبلی، ازطریق سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام خواهد شد.

متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی اعلام شده با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت‌نام کنند.

تکلیف متقاضیان انصراف داده

خاطرنشان می‌شود، افرادی که در مرحله اول، ثبت‌نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت‌نام اعتراض کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

اسامی شهرهای گروه پنجم

اسامی شهرهای گروه پنجم مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های یزد، آذربایجان غربی، گلستان، زنجان، کرمان، قزوین، فارس، خراسان رضوی و خوزستان بدین شرح اعلام شده است:

استان یزد، شهرهای نیر، ندوشن، خضرآباد، در استان آذربایجان غربی شهرهای شوط، ماکو، بازرگان، پلدشت، در استان گلستان شهرهای مینودشت، بندرگز، جلین، گمیش تپه، در استان زنجان نیز شهرهای ابهر، آب بر و خدابنده برای متقاضیان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن تعیین شده است.

همچنین برای استان کرمان شهرهای کرمان، رفسنجان، بردسیر، ارزوئیه، محی آباد، کوهبنان و انار، برای استان قزوین شهر محمدیه، برای استان فارس شهرهای کارزین، قیر، مرودشت، صفاشهر، کوار، حاجی آباد، فراشبند، آباده طشک، برای استان خراسان‌رضوی شهرهای قوچان، فریمان، بجستان، برای استان خوزستان نیز شهرهای بندرماهشهر، ایذه، بهبهان، شوش، شاوور، لالی، هفتگل، باغمک، رامشیر به عنوان شهرهای گروه پنجم تعیین شده است و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام در شهرهای موردتقاضای خود و ساکن در آن اقدام کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا