راه و شهرسازیمجلس و ارگان هامجله خبری

مجلس همه جانبه از طرح جهش تولید مسکن حمایت خواهد کرد

به گزارش ساختمان آنلاین:  حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رییس کمیسیون برنامه بودجه و عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ با اشاره به اهمیت طرح ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن در طی۴ سال  آینده اظهار داشت: وزارت راه و شهرساری مسئله مسکن را خوب شروع کرد، برنامه ریزی و هدف گذاری ساخت ۴ میلیون مسکن تا کنون به درستی انجام شده و مجلس نیز با توجه به قانون جهش تولید مسکن هم جانبه از این طرح حمایت می کند.

میرتاج‌الدینی با اشاره به بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: درلایحه بودجه و تبصره‌هایی که مربوط به وزارت راه و شهرسازی است مجلس از آنها پشتیبانی خواهد کرد و پیشنهاداتی نیز در جهت تقویت اعتبارات از جمله تهاتر نفت و مواردی از این قبیل را مدنظر قرار داده‌ایم که همه این موارد به وزارت راه و شهرسازی در اجرای پروژه عظیم مسکن کمک می کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱با اشاره به مشکلات حوزه حمل ونقل خاطرنشان کرد: حوزه حمل و نقل از مواردی است که باید در همه ابعاد ریلی و زمینی و هوایی مورد توجه و حمایت همه جانبه قرار گیرد.

نایب رییس کمیسیون برنامه بودجه  با اشاره به برنامه ششم توسعه افزود: در حوزه ریلی طبق برنامه ششم توسعه باید ۲۵ هزار کیلومتر ریل داشته باشیم که متاسفانه تا کنون ۱۴ هزار کیلومتر ساخته شده است و ۱۱ هزار کیلومتر از برنامه ششم عقب هستیم. در نتیجه این اعتبارات کفاف اقدامات توسعه در حوزه حمل و نقل را نمی دهد و لازمه تامین اعتبار مالی تهاتر است. مجلس پیشنهاداتی در این رابطه دارد که با تهاتر نفت و شناسایی منابع جدید مشکل منابع مالی را حل کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد:  بودجه ۱۴۰۱را در حوزه مسکن و حمل و نقل تقویت خواهیم کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا