مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

استاندار هرمزگان: تشکیل تعاونی‌های مسکن با جدیت دنبال شود

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن احداث ۶۵ هزار واحد شهری و روستایی در استان تکلیف شده است، گفت: تشکیل تعاونی های مسکن برای احداث این تعداد واحد مسکونی در استان باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی دوستی عصر شنبه در نشست شورای مسکن استان که با اولویت اجرای طرح مهم نهضت ملی مسکن برگزار شد، افزود: تشکیل تعاونی برای کارگران صنایع مستقر در استان هرمزگان باید با جدیت پیگیری و تا حصول نتیجه یعنی، تشکیل تعاونی، تخصیص زمین و ساخت واحدهای موردنظر برای کارگران این صنایع تداوم یابد.

وی تشکیل تعاونی فرهنگیان را گام موثری در سطح استان برشمرد و اظهار کرد: فرهنگیان استقبال خوبی از تشکیل تعاونی طرح نهضت ملی مسکن داشته‌اند و باید دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع‌تر افراد حائز شرایط را مشخص کرده تا این تعاونی فعالیت خود را آغاز کند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: یکی دیگر از سیاست‌های دولت در حوزه مسکن و البته افزایش جمعیت تامین و تخصیص زمین طرح جوانی جمعیت است که استان در این حوزه فعالیت کرده و آماده واگذاری زمین به افراد واجد شرایط است.

دوستی گفت: فرمانداران و مسوولان باید در شهرستان‌ها مردم را تشویق به واریز سهم آورده اولیه کنند، اگر متقاضیان سهم آورده اولیه را واریز نکنند زمین موردنظر به سایر متقاضیان داده‌ می شود و اگر متقاضی دیگری وجود نداشت سهمیه فوق به سایر شهرستان‌های دارای متقاضی داده خواهد شد.

وی در ادامه بر ساماندهی فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک تاکید کرد و از مدیران مربوطه خواست به صورت هفتگی گزارشی از بازرسی از فعالان این صنف و بررسی تخلفات و جرائم منظور شده در شورای مسکن ارائه دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا