مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در اولویت قرار دارد

مدیرعامل بانک مسکن در نشست با شورای مدیران بانک مسکن ارایه تسهیلات نهضت ملی را اولویت نخست بانک برشمرد و بر انجام به موقع تعهدات تاکید کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای مدیران بانک مسکن با حضور سیدعباس حسینی، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک مسکن در استان های مختلف به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

دومین همایش مدیران ارشد بانک مسکن در حالی برگزار شد که سیدعباس حسینی از سیاست های جدید و نحوه راهبری این بانک در روزهای آتی سخن گفت.

مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای سخنان خود با تاکید بر اهمیت و ضرورت فعالیت درست و دقیق در شبکه بانکی گفت: بانک مسکن به عنوان بانکی تخصصی رسالت مقدس تامین مسکن آحاد مردم را بر عهده دارد. این مسوولیت خطیر و ضروری فعالیت تک‌تک کارکنان بانک مسکن را نیز بااهمیت و مقدس می کند.

وی ادامه داد: ما از کار مردمی گره گشایی می کنیم که منتظر ظهور حضرت حجت‌اند و عزادار امام حسین‌اند و علی‌رغم همه مشکلات بزرگ و کوچک در بحبوحه مسایل اقتصادی همواره پشت نظام خود را خالی نکردند و حامی ولایت فقیه و دولت مردمی هستند.

مدیرعامل بانک مسکن صیانت از نام بلند بانک مسکن را مهم ترین وظیفه کارکنان بانک معرفی کرد و اعتبار و قدمت این نام را مرهون تلاش بسیاری از نیروهای متخصص و متعهد دانست.

سیدعباس حسینی در ادامه سخنان درباره طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: بانک تخصصی مسکن وظیفه دارد که تکالیف خود را در حوزه تامین مالی نهضت ملی مسکن انجام دهد؛ چراکه این طرح مورد توجه رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی است و وزرای امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی نیز به کرات بر اجرای سریع و با کیفیت این طرح تاکید کرده اند.

وی در ادامه وضعیت بانک مسکن را مورد بررسی قرار داده و گفت: بانک مسکن باید در جهت اعتبار تاریخی و تخصص ذاتی حرکت کند و به جایگاهی که شایسته این نام بلند است، هدایت شود.

حسینی گفت: من معتقدم آن رتبه و جایگاه تاریخی بانک مسکن در دسترس قرار دارد و برای دستیابی به آن نیازمند برنامه ریزی دقیق و همت مضاعف هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا