مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پیگیری پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن ملی از تمامی بانک‌ها

مالکی گفت: پیگیر پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی ساخت ملی مسکن از سوی تمامی بانک‌ها به ویژه بانک‌های خصوصی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر اراضی مورد نیاز برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین شده است اما به نظر می رسد که همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی مسکن مناسب نیست و همچنان بانک های خصوصی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن کم رنگ کار می‌کنند.

وی ادامه داد: تزریق منابع مالی در تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است بنابراین در این شرایط باید هرچه سریعتر  اقدام به پرداخت تسهیلات کنند.

او گفت: طبق قانون برنامه هفتم باید هرچه سریعتر بانک‌ها تسهیلات را پرداخت کرده تا بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل کنیم و سازندگان را پای کار بیاوریم و اگر بانک‌ها در این بخش کوتاهی کنند باید از اعتبارات آنها کاسته شود و به بانک‌هایی که همکاری لازم را داشته‌اند اضافه شود.

مالکی گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات تا به امروز رئیس جمهور چندین بار در جلسه شورای عالی مسکن تاکید کرده و امیدواریم در این حوزه بتوانند همکاری بیشتری داشته باشند.

او گفت: ما همچنان پیگیر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌های خصوصی هستیم و امیدواریم به نتیجه مناسب برسیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا