مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا ماه آینده بسته می‌شود

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود و پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی را هم ارائه داده‌ایم.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن بابیان اینکه پیشنهاد برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی را طی امسال در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: روند افزایش تسهیلات مسکن روستایی در سال گذشته بسیار زمان بر شد اما با پیگیری‌های وزیر راه وشهرسازی و رئیس بنیاد مسکن به تصویب رسید و ابلاغ شد. خوشبختانه با همکاری بانک‌ها در حال حاضر میزان پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴۰ هزار نفر رسیده است.

وی افزود: برای امسال هم پیشنهاد افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ۴۰۰ میلیون تومان را داده ایم که امیدواریم این تسهیلات در جلسه شورای عالی مالی و همچنین وزارت راه وشهرسازی به تصویب برسد.

جودی بیان کرد:  با همکاری بانک‌ها تصور می‌کنم تا خرداد ماه تمامی سهمیه ۳۵۰ هزار نفر تسهیلات مسکن روستایی پرداخت شود و امیدواریم تا آن زمان هم سقف تسهیلات افزایش ۵۰ میلیون تومانی پیدا کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا