مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر سرعت می‌گیرد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر شده اما برای تسریع پروژه ها باید همکاری‌ها تقویت شود.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا سهرابی گفت: در حال حاضر روند پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در مقایسه با سال های گذشته بهتر شده و از سوی دیگر این تسهیلات برای واحدهای مسکونی روستایی بیشتر از واحدهای مسکونی در شهرها است.

به گفته معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ، در روستاها میزان پرداخت تسهیلات ساخت ۲۰۰ میلیون تومان و در شهرهای زیر ۱۰۰ هزارنفر  ۵۵۰ میلیون تومان است که امیدواریم با همکاری بهتر بانک ها بتوانیم پروژه های نهضت ملی مسکن را با سرعت بیشتری اجرا کنیم.

او می گوید: روند پرداخت تسهیلات ساخت باید تشدید و تسریع شود چرا که با پرداخت این تسهیلات می توانیم زمینه را برای اجرای هرچه سریعتر پروژه ها در نواحی مختلف به ویژه شهرهای زیر۱۰۰ هزار نفر فراهم کنیم.

گفتنی است روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرها و روستا در مقایسه با سایر شهرها بهتر بوده  به طوری که تا به امروز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر، ۳ هزار و ۴۷۰ واحد مسکونی نهضت ملی و حدود ۵۱۰ واحد مسکونی شهری در بخش محرومان افتتاح شده است که مجموع افتتاح‌های بخش شهری از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد  مسکن  به حدود ۷ هزار واحد رسیده است.

 
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا