اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ادعای بنگاهداران: قیمت مسکن هفتگی افزایش می‌یابد

به گزارش ساختمان آنلاین این روزها بازار مسکن هم مانند سایر بازارهای اقتصادی کشور  دچار نوسان شده و همین امر خود بر نگرانی بسیاری از متقاضیان خرید مسکن  افزوده است.
براساس این گزارش، گزارشات میدانی حاکی از آن است که در حال حاضر قیمت مسکن به صورت هفتگی در برخی از مناطق شهر تهران افزایش می یابد.  به عنوان مثال بسیاری از خریداران مسکن که در هفته گذشته با یک بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی امکان خرید مسکن را در برخی از مناطق نظیر 13 یا 14 تهران  را داشتند در حال حاضر با این بودجه دیگر امکان خرید ندارند.
**بازار مسکن  امسال بانوسان روبرو شده است
 احمدی، یکی از مشاوران املاک در جنوب تهران در گفت وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین گفت: در حال حاضر بازار مسکن  امسال برخلاف سال های گذشته با یک  افزایش قیمت بسیار زیادی روبرو شده که این افزایش قیمت در چند سال گذشته سابقه نداشته واین خود باعث نگرانی هم مشاوران املاک و هم خریداران مسکن شده است.
او می گوید: بسیاری از متقاضیان که برای خرید مسکن به بنگاه های املاک مراجعه می کنند بعد از گذشت یک هفته که می خواهند برای عقد قرارداد بیایند برخی از مالکان دبه می کنند و می گویند ارزان فروخته ایم وباید 100 میلیون یا 200 میلیون تومان دیگر هم بر قیمت اعلام شده بیفزایید که این امر در چنین شرایطی آن هم در این  فصل از سال تاکنون بی سابقه بوده است.
براساس این گزارش در حال حاضر با توجه به رشد روزانه قیمت ها در بازار مسکن بسیاری از مشاوران املاک به خریداران توصیه کرده اند که اگر قصد خرید مسکن  دارید هرچه زودتر اقدام کنید.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا