بورس و بازارمجلس و ارگان هامجله خبری

از تسهیلات خودمالکی مسکن استفاده کنید

به گزارش ساختمان آنلاین: علیرضا مقدم در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: باید به نحوی مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود تا با آگاهی از شرایط تسهیلات خودمالکی مسکن از این تسهیلات بهره‌مند شوند و بتوانند نسبت به ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت و مقاوم اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: میزان وام متقاضیان ساخت مسکن خود مالکی با تسهیلات انبوه سازان، هیچ فرقی ندارد و متقاضی می‌تواند از بانک مسکن و یا سایر بانک‌ها دریافت کند.

مقدم با بیان اینکه خود مالک، یعنی سند مالکیت زمین به نام بخش خصوصی یا حقیقی است، افزود: تسهیلات خود مالکی به افرادی اعطا می‌شود که صاحب زمین و متقاضی استفاده از تسهیلات طرح‌های حمایتی دولت برای ساخت مسکن هستند.

وی بیان کرد: آن دسته از متقاضیانی که تمایل به استفاده از تسهیلات خودمالکی در قالب طرح‌های حمایتی مسکن را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه در این طرح ثبت نام کنند.

مهر

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا