بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

پرداخت تسهیلات خودمالکی در اصفهان

به گزارش ساختمان آنلاین:  علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: هم استانی‌ها در همه شهرهای این استان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمانی اخذ کرده‌اند می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در سامانه http://Saman.mrud.ir از تسهیلات مقرر در طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شود.

او با بیان اینکه طرح ارائه تسهیلات خودمالکی از نیمه دوم دی ماه آغاز شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: افراد در صورت ثبت نام در این طرح اگر ساکن کلانشهر اصفهان باشند تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان، سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستاها ۲۵۰ میلیون تومان وام ۱۸ درصد با شرایط آسان برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به شرایط آسان دریافت این تسهیلات، ابراز داشت: در این طرح نیاز به سپرده گذاری و خرید اوراق نیست و دوران مشارکت و بازپرداخت ۲۰ ساله و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی است.

قاری قرآن با بیان اینکه اخذ ضمانت نامه پرداخت تسهیلات براساس ضوابط و مقررات بانک‌های عامل است، اضافه کرد: برای تسهیلات ساخت خارج از بافت فرسوده (خودمالکی) همه سازندگان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد: افراد دارای زمین که مجوز ساخت دریافت کرده باشند در صورت مراجعه به سامانه http://Saman.mrud.ir اگر متقاضی تسهیلات برای ساخت و ساز در خارج از بافت هستند، از بخش (خارج از بافت فرسوده) می‌توانند ثبت نام و از تسهیلات استفاده کنند؛ همچنین متقاضیان تسهیلات در بافت نیز از بخش (تسهیلات ساخت بافت فرسوده) باید ثبت‌نام کنند.

ثبت نام بیش از ۲۴۳ هزار نفر در نهضت ملی مسکن استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین به آخرین وضعیت ثبت نام متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن در این استان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۴۳ هزار و ۶۶۸ نفر در این طرح ثبت نام کردند که بیشترین آن‌ها در سطح استان به ترتیب مربوط به بهارستان با ۸۸ هزار و ۱۲۹ نفر، شاهین شهر ۳۷ هزار و ۹۲ نفر و فولادشهر ۲۵ هزار و ۴۴۲ نفر است.

قاری قرآن با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن از ۲۰ دی ماه فعال است و تا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت، افزود: پالایش دوره اول نیز در حال انجام است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا