مجله خبریراه و شهرسازی

تامین زمین ۷۰ هزار متقاضی جوانی جمعیت با سرانه‌های خدمات شهری

دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از تامین زمین ۷۰ هزار متقاضی جوانی جمعیت با سرانه‌های خدمات شهری و واگذاری این اراضی خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از تسینم، خسرو دانشجو با تاکید بر این‌که تامین اراضی برای طرح جوانی جمعیت به‌عنوان یکی از تکالیف این وزارتخانه توسط این معاونت مورد بررسی قرار گرفت و کارهای الحاق آنها و تخصیص به واجدان شرایط انجام شده است، گفت: در قانون جوانی جمعیت تاکنون 110 هزار متقاضی، تقاضای خود را برای دریافت زمین ثبت کردند که از این تععداد، بیش از 70 هزار متقاضی واجد شرایط زمین خود را دریافت کردند.

وی افزود: بر اساس قانون باید به هر متقاضی واجد شرایط 200 مترمربع زمین تخصیص یابد که شورای‌عالی و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اهتمام داشته است.

وی تصریح کرد: در تامین اراضی طرح جوانی جمعیت، خدمات هفت گانه شهری از جمله پارک و فضای سبز، آموزشی، بهداشتی و درمانی، تاسیسات و تجهیزات شهری، گردشگری، فرهنگی و ورزشی نیز تامین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی تلاش دارد تا علاوه بر ساخت و ساز، کیفیت فضاهای شهری را به شکل مطلوب مدیریت کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا